miércoles, 9 de noviembre de 2011

La llei de la "Pole position"

No, no xerraré de Formula 1. Xerraré d'una llei injusta que es diu  "LLei electoral".
Un tema que com bé sabreu van abordar en profunditat Rajoy i Rubalcaba en el seu "jeta a jeta". No feien res més que parlar-ne (quin avorriment...).

Un llei que, molt ben interpretada per la junta electoral, discrimina els partits polítics minoritaris, en tant que no els concedeix espais gratuits de propaganda electoral a la televisió. I jo em demano. Si un partit, pel fet de no tenir representació parlamentària, no pot concòrrer a les eleccions en les mateixes condicions que els altres, com podrà arribar a tenir representació parlamentària?

Som jo, o és un peix que es menja la cua????

Entenc jo que un cop es disol el parlament, totes les forces polítiques haurien de participar en les eleccions amb les mateixes possibilitats, començant tots de nou.

El que no s'enten és que qui més vots té, més temps de propaganda electoral. Com a la formula 1: el que més corre, comença des del davant (????).

Es creuen que perque tingueren la confiança dels votants, l'han de tornar a tenir? La gent està molt farta (jo es primer) d'aquest sistema que només beneficia als dos grans partits. Partits, que per altra banda, no tenen ni la més mínima intenció de reformar aquesta llei. 

Per tot açò. jo el proper 20-N votaré NO al bipartidisme.

No hay comentarios:

Publicar un comentario