sábado, 15 de enero de 2011

Júpiter conjunció Venus o les marees a la placenta

Quin efecte pot tenir que avui passi pel damunt del meu cap Júpiter o Venus? Si ahir era bessons i avui sóc taure, quin és el meu DNI?
Ara resulta que com que l'eix de la terra està un poc més tort (tot ho tenen que cau aquests de manteniment), resulta que hem de recalcular el nostre signe zoodiacal. Devia estar tort el dia que vaig nèixer?

No poso en dubte la influència que exerceixen les forces gravitatòries dels diferent planetes i especialment de la lluna, ara ...fins aquí hem arribat!!! No crec que el meu caràcter voluble o la meva inconstància venguin determinats per la presència a milions de kilòmetres d'un còdol de dimensions sobrehumanes.

Us posaré un exemple. Ma mare i mon pare varen nèixer el mateix dia, del mateix mes, del mateix any. Els separeven unes poques hores i menys de 2 Km. No he conegut dues persones més diferents. Si he de fer cas de la predicció dels horoscops, a totes aquelles persones que varen nèixer en dates pròximes els hi ha d'ocòrrer poc més o menys el mateix, no?

El que més gràcia em fa és quan tota aquesta gent aficionada al tarot, astrologia, pseudopsicologies, homeopaties i hòsties vàries et diuen que ets una ment tancada perque no et refies d'aquests mètodes. Val a dir que no n'hi ha cap que ostenti el títol de ciència.

I  malgrat l'eficàcia que pugui tenir en certs individus predisposats, prefereixo malviure gràcies a les disciplines cientificament demostrades que arribar al nirvana per camins poc ortodoxos.

No sé què en penseu, però jo ho veig així. 

2 comentarios:

  1. Estic d'acord en que si l'eix de la terra s'ha mogut i els signes han canviat, els que portem ja un temps vius no ens hauria d'afectar ja que en el moment en que vam neixer l'eix estava com estava...

    ResponderEliminar
  2. Imagino que ja devia estar tort quan vam nèixer respecte de com ho esteia en temps dels babilonis. Però seguiexo pensant que tot això no és més que un entreteniment per a ments poc poblades i desocupades.

    ResponderEliminar